< terug naar al onze klantenservice onderwerpen

Betalen
 

► Hoe kan ik betalen?


► Kan ik ook achteraf betalen?


► Hebben jullie een veilige betaalomgeving?


► Mijn betaling is mislukt; wat nu?


► Hoe snel krijg ik mijn geld terug na mijn annulering?


► Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?


► Krijg ik ook een factuur?




▼ Hoe kan ik betalen?

We bieden meerdere betrouwbare en veilige betaalmethodes aan. Je kunt kiezen voor iDEAL, Credit Card of SEPA. Betaal je liever achteraf? Kies dan voor achteraf betalen via Klarna.



▼ Kan ik ook achteraf betalen?

Wil je achteraf betalen? Kies dan tijdens het afrekenen voor achteraf betalen via Klarna. Je betaalt het gehele bedrag dan na 14 dagen.



▼ Hebben jullie een veilige betaalomgeving?

We bieden meerdere betrouwbare en veilige betaalmethodes aan. Je kunt kiezen voor: iDEAL, Klarna en betalen via Credit Card. 



▼ Mijn betaling is mislukt; wat nu?

Geeft het systeem aan dat de betaling is mislukt? Controleer dan eerst of het bedrag toch is afgeschreven. Is het bedrag afgeschreven en heb je een orderbevestiging van ons ontvangen? Dan is er niets aan de hand en is jw bestelling gewoon bij ons binnengekomen. Wilt je dit graag bevestigd zien? Neem dan contact met ons op.

Is het bedrag niet afgeschreven? Dan heeft het mogelijk met de internetverbinding of met een storing bij je bank of ons betaalsysteem te maken. Probeer het in dat geval gewoon opnieuw. 



▼ Hoe snel krijg ik mijn geld terug na mijn annulering?

Zodra je een order annuleert maken wij zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 werkdagen het betaalde bedrag aan je over. 



▼ Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug op dezelfde manier waarmee je de order hebt betaald.



▼ Krijg ik ook een factuur?

De factuur wordt geautomatiseerd verzonden zodra je een order plaatst. 

 

 

© 2019 - 2020 Sterk aan de Muur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel